• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Навчальна діяльність

Навчальна діяльність - це вид практичної педагогічної діяльності, метою якої є людина, що володіє необхідною частиною культури і досвіду старшого покоління, представлених навчальними програмами у формі сукупності знань і вмінь ними користуватися. Навчальна діяльність може бути здійснена тільки шляхом відповідного виконання діяльності вчителя і діяльності учня.
За рівнем досягнення мети навчальна діяльність ділиться на дві ланки: вчення і навчання.
Завершеність навчальної діяльності визначається даними дидактичної діагностуючої діяльності .

Особливості спеціалізації

Навчальна діяльність є своєрідним інструментом передачі накопичених наукових знань наступним поколінням. Людина не вічний, йому відведено певний час життя. Нагромаджувальний інформаційний досвід зберігається у людини в пам'яті, природно, після його смерті також знання губляться разом з ними. Нові покоління не мають достатнього досвіду і знань. Це є головною причиною природної потреби передачі існуючих у суспільстві знань наступним поколінням. Цими освітніми процесами управляє людина, яка займається навчальною діяльністю. Викладачів умовно можна поділити: за тематикою наукових знань, способу навчання, кваліфікаційним рівнем, стилем викладу інформації і так далі. Навчальна діяльність дає можливість отримувати фахівців, що мають базові теоретичні знання в своїй спеціалізації. Охоплення навчальної діяльності залежить від розвитку самої науки. Тобто, наука в процесі накопичення знань постійно розширюється і розгалужується. Кожне наукове відкриття породжує нові питання та шляхи вивчення. Нове відгалуження через час (якщо вивчення розвивається) знову піддається поділу. У підсумку, з розширенням науки, навчальна діяльність той же потребує у своєму розвитку. Одержуваний інформаційний досвід повинен підтверджуватися, оптимізуватися, узагальнюватися, набувати правильну форму подальшого його викладу, після чого підноситися людині для засвоювання. Але і тут є свої проблеми. Із стрімким збільшенням наукової інформації виникає брак часу і ресурсів на її природну переробку. А це також впливає на актуальність її подачі.

Кiлькiсть переглядiв: 144